Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Επιστολή προς τον Πρόεδρο Παναθηναϊκού


Δημοσιοποιούμε ένα σχόλιο - επιστολή που έγραψε ένας απλός φίλος της ομάδας μας, στην οποία αποτυπώνει την άποψη του κόσμου του Παναθηναϊκού σχετικά με τον προπονητή της και την επάρκεια του!!! Αξίζει να την διαβάσετε:

"Κ. Πατέρα,
σας γνωστοποιώ την απόφαση μου να αναλάβω το ποδοσφαιρικό τμήμα του Παναθηναϊκού
είμαι 45 χρονών (όπως και ο Νιόπλιας!)
έχω dvd kai sat και παρακολουθώ ξένο ποδόσφαιρο (όπως και ο Νιόπλιας!)
δεν έχω προπονήσει μέχρι τώρα μεγάλη ομάδα (όπως και ο Νιόπλιας!)
είμαι παναθηναϊκός (όπως και ο Νιόπλιας!)
είμαι πρόθυμος να αμείβομαι με το 1/3 από αυτά που παίρνει ο Γιόσου Σαριέγκι(όπως και ο Νιόπλιας!)
μπορώ να ακούω με κατανόηση, τις ελληνικές ιερές "αγελάδες" της ομάδας και γενικά είμαι φιλικός τύπος και δεν "τρέχω" τους υφισταμένους μου (όπως και ο Νιόπλιας!)
μπορώ να κάνω 3 αλλαγές σε κάθε αγώνα και αν μου κάτσει κάποια έχει καλώς, αν όχι υπάρχει και επόμενο (όπως και ο Νιόπλιας!)
ΚΑΙ ΑΝ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ Π@Π@Ρ@Σ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΩ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΜΠΑΛΑ....."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...