Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Παναθηναϊκές Ευχές για το Νέο Έτος


Τις καλύτερες Παναθηναϊκές μας ευχές για ένα υγιές, ευτυχισμένο, δημιουργικό 2013, με πολλές επιτυχίες για την αγαπημένη μας ομάδα και  ενωμένοι όλοι οι Παναθηναϊκοί μαζί για ένα καλύτερο αύριο !!!!

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Παναθηναϊκό Κίνημα

 
Η αφίσα του Παναθηναϊκού Κινήματος. Η ώρα του Παναθηναϊκού μας είναι τώρα.
 Ψηφίζουμε δαγκωτό ΠΑΝ.ΚΙ. !!!!!!!!!!

Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Αμέτρητοι οι Τίτλοι σου Παναθηναϊκέ μας !!!!!!



















Για κάτι γυμνοσάλλιαγκες που εμφανίστηκαν τώρα ξαφνικά και έχοντας κοντή μνήμη ξέθαψαν το μπάσκετ που είχαν ξεχάσει χρόνια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Ο Πρώτος Ύμνος του Παναθηναϊκού


Πρόκειται για τον πρώτο ύμνο της αγαπημένης μας ομάδας.  Από τα τέλη της δεκαετίας του '40 και για δέκα χρόνια υπήρχε ένα τραγούδι που λογιζόταν ως ύμνος του δημιουργήματος του Γιώργου Καλαφάτη και ανήκε στον Γιώργο Κουσουνέλο. Αυτό ήταν το άσμα «Προχωρείτε προς τη νίκη» το οποίο έγραψε ο Κώστας Κοφινιώτης, μελοποίησε ο Γιάννης Βέλλας και τραγούδησε ο Πάνος Κόκκινος.

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Α !!! Ρε Βαγγέλααααα !!!!!!

Θρήνος - Μέταλιστ : 1 - 2 και αποκλεισμός από το Europa Leaque για τους λιμανίσιους.
Βαγγέλααααα, τέτοια γκόλ έφαγε η Μαντόνα κι έκανε κορμί κολώνα .... Αμαζόοοοοοόνες μου !!!!!!!
Η ευρωπαίκή πορεία του θρήνου, ξεκίνησε με λούτσο και τελείωσε με βιάγκρα !!!!!
Ευχόμεθα καλή κλήρωση, ώστε ο δρόμος μέχρι τον τελικό να είναι βατός !!!!
Και του χρόνου με υγεία !!!!

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Ο Θεός του Ποδοσφαίρου

Η Θεία Δίκη υπάρχει και χτυπάει εκεί που πρέπει !!!

Ο Βασιλάκης ο Τοροσίδης μετά το τέλος του αγώνα με την Άρσεναλ στο γήπεδο Καραϊσκάκης δήλωσε ότι, "του φάνηκαν περίεργα" τα όσα έγιναν στα τελευταία 5 λεπτά του συγκλονιστικού αγώνα Ντόρντμουντ - Μαρσέϊγ 2 -3, αποτέλεσμα του οποίου ήταν να αποκλειστεί ο θρήνος από τη συνέχεια του Champions Leaque !!!!

Δεν μας είπε όμως ο Βασιλάκης αν ήσαν περίεργα και τα αποτελέσματα των αγώνων :

Ατρόμητος - Ολυμπιακός 3 -1 την περίοδο 2010 - 11,

Ολυμπιακός - Λάρισα 0 - 1 την περίοδο 2008 - 09,

Λεβαδειακός - Ολυμπιακός 3 - 2 την περίοδο 2005 - 06.

Για αυτό λοιπόν μην ξεχνάτε φίλοι γαύροι ότι τελικά όλα είναι δανεικά σε αυτή τη ζωή. Η καραμέλα στα χείλη σας περί δήθεν ανεξήγητης ανατροπής του σκόρ στον αγώνα της Γερμανίας, δεν βολεύει να την πιπιλάτε. Μην απορείτε πως συμβαίνουν αυτά, γιατί γνωρίζετε πολύ καλά πως κατασκευάζονται τα αποτελέσματα, ως πρώτοι αρχιμάστορες του σαθρού οικοδομήματος του Ελληνικού ποδοσφαίρου.

Απλά στεναχωριέστε όταν τα λούζεστε εσείς.

Αφού λοιπόν αμφισβητείτε το αποτέλεσμα του αγώνα Ντόρντμουντ – Μαρσέϊγ 2 – 3, δεν έχει παρά να προβείτε σε έγγραφη διαμαρτυρία στην ΟΥΕΦΑ, να καρατομήσετε την αντίστοιχη ευρωπαϊκή ΚΕΔ και να απαιτείτε στους ευρωπαϊκούς αγώνες του θρήνου, Έλληνες διαιτητές ή ακόμη αν θέλετε, να οργανώσετε την δική σας ευρωπαϊκή «παράγκα».

Τολμάτε ;;;;;;;;;;;;;; ...... Δεν νομίζω !!!!!!!

Βολευτείτε λοιπόν τώρα στη ασήμαντη και μικρή, όπως την αποκαλείτε, διοργάνωση του Europa Leaque, και μην ξεχνάτε ότι συμμετέχει ακόμη ο ΠΑΟΚ !!!!

Καλή επιτυχία για τη συνέχεια και περαστικά σας !!!!!

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Φωτιά Έβαλε το Τριφύλλι στην Τούμπα (ΠΑΟΚ - ΠΑΟ 1 - 3)

Το καλοκαίρι γκρινιάζαμε για τις μεταγραφές, στη συνέχεια ακούγαμε μίζερες φωνές για την αποτυχία μας στην Ευρώπη, κάποια μειοψηφία όμως, μιλούσε για ψυχραιμία και υπομονή προκειμένου να δουλέψει ο ικανός κατά τ' άλλα προπονητής μας και τα αποτελέσματα θα φανούν. Τα αποτελέσματα τώρα φαίνονται και είναι αφοπλιστικά.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Ας μην βιαζόμαστε να βγάζουμε γρήγορα και αυθαίρετα συμπεράσματα. Το ίδιο ισχύει και στη παρούσα χρονική στιγμή. Η ομάδα μας έχει δουλευτεί πολύ καλά από τον προπονητή μας, έχει δυνατότητες και τα αποτελέσματα φαίνονται στο γήπεδο. Βήμα - βήμα θα χτισθεί η ομάδα μας από τον προπονητή και με την προσθήκη τον Ιανουάριο και άλλων ικανών παιχτών, θα δημιουργηθεί ένα πανίσχυρο σύνολο, ικανό να κατακτήσει τους φετινούς στόχους.
Γι αυτό λοιπόν φόρτσα τριφυλλάρα και νίκη την επόμενη αγωνιστική με την ΑΕΚ !!!!!!

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Πρωταθλητής Ευρώπης για 6η Φορά !!!!!!!


Πετάξτε τις φανέλες με το 5ο και φορέστε αυτές με το 6ο αστέρι !!! Ο Παναθηναϊκός μας Πρωταθλητής Ευρώπης για 6η φορά στην ιστορία του νικώντας την Μακαμπί του Τελ Αβιβ με 78 - 70 στον μεγάλο τελικό. Πολλά συγχαρητήρια για την τεράστια ομάδα του ανυπέρβλητου Ζέλικο Ομπράντοβιτς
Δείτε τις καλύτερες στιγμές του μεγάλου παιχνιδιού !!!!!!!!

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Παναθηναϊκός - Μπαρτσελόνα : 78 - 67 (31 - 3 - 2011, 4ο Παιχνίδι)




Το 3 - 1 έγινε πράξη και ο Παναθηναϊκός είναι στο final 4 !!! Συγχαρητήρια στην πράσινη αρμάδα του μεγάλου Ζέλικο για την τεράστια πρόκριση σε βάρος της Μπαρτσελόνα και τώρα full για το 6ο αστέρι στην βαριά φανέλα του !!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...