Πέμπτη 16 Μαΐου 2013
Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013
Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012
Κυριακή 3 Ιουνίου 2012
Τετάρτη 16 Μαΐου 2012
Ο Πρώτος Ύμνος του Παναθηναϊκού
Πρόκειται για τον πρώτο ύμνο της αγαπημένης μας ομάδας. Από τα τέλη της δεκαετίας του '40 και για δέκα χρόνια υπήρχε ένα τραγούδι που λογιζόταν ως ύμνος του δημιουργήματος του Γιώργου Καλαφάτη και ανήκε στον Γιώργο Κουσουνέλο. Αυτό ήταν το άσμα «Προχωρείτε προς τη νίκη» το οποίο έγραψε ο Κώστας Κοφινιώτης, μελοποίησε ο Γιάννης Βέλλας και τραγούδησε ο Πάνος Κόκκινος.
Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012
Α !!! Ρε Βαγγέλααααα !!!!!!

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011
Ο Θεός του Ποδοσφαίρου
Η Θεία Δίκη υπάρχει και χτυπάει εκεί που πρέπει !!! Ο Βασιλάκης ο Τοροσίδης μετά το τέλος του αγώνα με την Άρσεναλ στο γήπεδο Καραϊσκάκης δήλωσε ότι, "του φάνηκαν περίεργα" τα όσα έγιναν στα τελευταία 5 λεπτά του συγκλονιστικού αγώνα Ντόρντμουντ - Μαρσέϊγ 2 -3, αποτέλεσμα του οποίου ήταν να αποκλειστεί ο θρήνος από τη συνέχεια του Champions Leaque !!!!
Δεν μας είπε όμως ο Βασιλάκης αν ήσαν περίεργα και τα αποτελέσματα των αγώνων :
Ατρόμητος - Ολυμπιακός 3 -1 την περίοδο 2010 - 11,
Ολυμπιακός - Λάρισα 0 - 1 την περίοδο 2008 - 09,
Λεβαδειακός - Ολυμπιακός 3 - 2 την περίοδο 2005 - 06.
Για αυτό λοιπόν μην ξεχνάτε φίλοι γαύροι ότι τελικά όλα είναι δανεικά σε αυτή τη ζωή. Η καραμέλα στα χείλη σας περί δήθεν ανεξήγητης ανατροπής του σκόρ στον αγώνα της Γερμανίας, δεν βολεύει να την πιπιλάτε. Μην απορείτε πως συμβαίνουν αυτά, γιατί γνωρίζετε πολύ καλά πως κατασκευάζονται τα αποτελέσματα, ως πρώτοι αρχιμάστορες του σαθρού οικοδομήματος του Ελληνικού ποδοσφαίρου.
Απλά στεναχωριέστε όταν τα λούζεστε εσείς.
Αφού λοιπόν αμφισβητείτε το αποτέλεσμα του αγώνα Ντόρντμουντ – Μαρσέϊγ 2 – 3, δεν έχει παρά να προβείτε σε έγγραφη διαμαρτυρία στην ΟΥΕΦΑ, να καρατομήσετε την αντίστοιχη ευρωπαϊκή ΚΕΔ και να απαιτείτε στους ευρωπαϊκούς αγώνες του θρήνου, Έλληνες διαιτητές ή ακόμη αν θέλετε, να οργανώσετε την δική σας ευρωπαϊκή «παράγκα».
Τολμάτε ;;;;;;;;;;;;;; ...... Δεν νομίζω !!!!!!!
Βολευτείτε λοιπόν τώρα στη ασήμαντη και μικρή, όπως την αποκαλείτε, διοργάνωση του Europa Leaque, και μην ξεχνάτε ότι συμμετέχει ακόμη ο ΠΑΟΚ !!!!
Καλή επιτυχία για τη συνέχεια και περαστικά σας !!!!!
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011
Φωτιά Έβαλε το Τριφύλλι στην Τούμπα (ΠΑΟΚ - ΠΑΟ 1 - 3)

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011
Πρωταθλητής Ευρώπης για 6η Φορά !!!!!!!
Παρασκευή 1 Απριλίου 2011
Παναθηναϊκός - Μπαρτσελόνα : 78 - 67 (31 - 3 - 2011, 4ο Παιχνίδι)
Το 3 - 1 έγινε πράξη και ο Παναθηναϊκός είναι στο final 4 !!! Συγχαρητήρια στην πράσινη αρμάδα του μεγάλου Ζέλικο για την τεράστια πρόκριση σε βάρος της Μπαρτσελόνα και τώρα full για το 6ο αστέρι στην βαριά φανέλα του !!!!!!!!!



